با هدف قدردانی از جایگاه معلمان؛
از معلم بازنشسته و ضایعه نخاعی استان قزوین تجلیل شد
در راستای پاسداشت ارزش های خانواده و قدردانی از کسانی که بخش بزرگی از عمر خود را وقف تربیت نسل های مختلف کردند، از معلم بازنشسته و ضایعه نخاعی استانق قزوین تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی استان قزوین، این مراسم که با حضور آقای سعادتی مدیریت صندوق بازنشستگی استان قزوین به همراه جعفری مدیریت خانه امید استان و تعدادی از رؤسای کانون های بازنشستگی قزوین در منزل آقای طاهرپور معلم بازنشسته و ضایعه نخاعی انجام شد، از خدمات بی دریغ معلمان بازنشسته و همچنین ارج نهادن به اراده و صبوری عزیزان دچار آسیب های جسمی تجلیل شد.
این اقدام با هدف گرامیداشت ایستادگی و اراده پولادین این عزیزان در مواجهه با چالش های جسمی انجام شد تا پیامی از امید و همبستگی اجتماعی به جامعه بازنشستگی مخابره شود.
در ادامه سعادتی ضمن قدردانی و تجلیل از آقای طاهرپور تاکید کرد که تکریم این گروه ها تنها یک وظیفه اداری نیست بلکه یک مسئولیت اخلاقی و اجتماعی برای تمامی نهادها و شهروندان است.