به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قزوین، در راستای تقویت همکاری های میان سازمانی و با هدف بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به بازنشستگان، دومین نشست هم اندیشی میان صندوق بازنشستگی کشوری استان قزوین و شرکت بیمه دی روز سه شنبه 26 خردادماه با حضور آقای سعادتی مدیریت صندوق بازنشستگی استان قزوین، خانم خواجویی مدیر شرکت بیمه دی و با حضور مسئولان و کارشناسان دو مجموعه و رؤسای کانون های استان برگزار گردید.
این نشست با هدف بررسی روند همکاری های جاری و تدوین راهکارهای نوین برای پاسخگویی بهتر به نیازهای بیمه ای و رفاهی بازنشستگان برگزار شد.
در این جلسه سرکار خانم قائدی، رئیس اداره خدمات رفاهی و خانم امیری جاوید از صندوق بازنشستگی ستاد مرکزی حضور داشتند و ضمن بررسی وضعیت قرارداد موجود بیمه تکمیلی، به تبادل نظر درباره موضوعاتی چون بهبود فرایندهای دریافت خسارت، ارتقای پوشش های درمانی و سایر مسائل مرتبط پرداختند و توضیحاتی برای حاضرین ارائه کردند.
تعیین مراکز دریافت اسناد پزشکی، وضعیت قرارداد آزمایشگاهها، کار با سامانه دی دار و سنا، وضعیت حذف و اضافه بیمه تکمیلی، چگونگی بارگذاری اسناد و مراکز تحویل اسناد پزشکی بیماران خاص، تشریح بیمه تکمیلی طرح شماره دو و همچنین تحویل رسید ثبتی به بازنشستگان پس از دریافت اسناد پزشکی از جمله محورهای اصلی این نشست بود.
در پایان خانم خواجویی مدیر شرکت بیمه دی ضمن ابراز خرسندی از مسائل مطرح شده، نکاتی را در مورد وضعیت قرارداد، بیمارستان ها و آزمایشگاه های سطح شهر مطرح کرد و به سوالات کارشناسان و روسای کانون ها پاسخ داد.